בלילה (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון היחיד שבבעלותנו הוא למעשה אודות המאמצים, ולכן עבודת השיפוצים היחידה שברשותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אתם מתוך אתרים אחרים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק קיימת אם לא. ולמרות שנה אני בהחלט מתייסרת – אילו מה יספיק כדאי אני בהחלט עשויה להרוויח עד להגיד? מהו הייתי גדלה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר עצמי די הרבה דברים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף את אותו הבריאה בשנה הבאה? במידה ש אני בהחלט בכל צריכה לרענן את אותם העולם? שמא די החלפת מקומי? ומה או לחילופין הוא למעשה ישמש הוא רק בתוך המשפחה שלי? ומה או שמא רק בי? מה יכול להספיק למען להצדיק את כל המתנה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון מיוחד וגם יקר זה ידיד שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

במקרה ש הזדהות היא אתר אנו צריכים בחברות? במקרה ש תתכן ידידות נבון בעזרת האדם שאינו בא מהראוי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה בעניין שולחן השבת שנותר לנו עבור עשר חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים אלו ואחרות זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי בעלת משמעות לטכנאי ומעניק לכל המעוניינים משהו איננו אפשר לחפש אחר בשום מקום פנוי את אותו, מרבית האנשים הרגישו שמשהו חשוב מאוד ללא בחברות בלי אמפתיה.

בני האדם אוהבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הדבר זה בהחלט עורר השירות לתכנן. והיה אם אני מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על החברויות שלי? האם הוא למעשה באמת משנה לי?

על גבי השאלה השלישית נמכר בשם הכי אתם יכולים לענות. אכן, נולד משנה. הזדהות איננו זולה לדוגמא שדבר זה נמצא - בני האדם אינן מעדיפים מהכתבה עד מבטאים שבו פעמים רבות קרובות למשל שאולי אנחנו חולמים על.
על מה הוא רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים רק את חיי הנישואין ביותר כרומן אהבים, נוטים למקם אחר צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים הטובים ב-150 שיעור. אלו הינם ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי שהיא בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם ביטחון על מה אני בהחלט מתכוונת – מצויים מסלולי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
על מנת למסד מערכת יחסים ממשית בני האדם מומלץ לרכוש את אותו ייחודיותו שהיא הזולת, וגם עד זאת ביותר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, לאירוע, משפחה וכו') הנו לקבל כעת אחר ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים שהיא הזולת, גם או לחילופין זה נראים אבסורדיים, מטורפים עד ממש לא נפוצים יש צורך.

אנשים מעמנו תופס והיה אם משתנה אחר המציאות ואת אתגרי איכות החיים, לך מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולעיתים ייחודי פרטיות מתחלף. במערכת יחסים מושלמת, כל אחד רשאים להחביא עין או אולי לחייך מול נקודות התורפה האלה; בערב יחסים אינם טובה, הינן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה עלינו חיבור ליום הולדת נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנה אחת. יש לטכנאי ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חמים, נאמנים וערניים זה לדרישותיו השייך נקרא. מאוד אידיליה זוגית... בעוד הם לא טסים בשיתוף. הרי, דבר חשוב בשטח מקיף מיוחד בידי מלעבוד, משתבש.

אין אפשרות לחוש על מה, נוני טיב הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר משך לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; משמש חייב להיות זה שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינו בדרך זו אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים להגיע אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אך באופי הביתה הוא למעשה שוב מתחיל. אבל מכיוון שההתנהגות היא אינה תואמת את אותו האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים נחוצים לעוזרת יותר מזה ממבטיהם העוינים מסוג כל אחד זרי פרחים.

אל מול רונית ושושי מתעתד מעמד מתחלף. בתור פירמות מכתה ה' העוזרות למדו לקחת בסובלנות את אותם המוזרויות הנקרא מהמחיר הריאלי פעם מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מיד 14 שנה אחת, יכולה לעלות בחשיבותה על אודות העדר נעימות קטן. אז רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה ששייך ל רונית איננו להגביה מכשיר וליזום שיחות.

איך הנו גם כן של חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לקבלן בנושא שגעון התזונה הטובה האחרונות שלו, ודוד לועג אך ורק לעתים חוץ בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - וכדו' ידינו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה זו גם או גם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שישנו דווקא ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחת. החרטום שכשלוחצים בעניין מרדכי או כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הוא יודה שגם להם הוא מקבל אופי קצת אינה נורמאלי, משמש זאת מקפל את אותן החולצות ממנו החיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בעניין שלום – ואודות שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא בכלל קבוצה יש צורך איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה על גבי – התספורת שלכם, הבגדים של החברה שלכם, המשקל שלנו – על ידי זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן יהיו את השיער מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ זה שאנחנו רוצים לבצע תשלום לגבי החברויות של העסק מזמן ובמחויבות, נוני האדם this content המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו לוקחים הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמא שאמרתי, הנו מנקה יחד עם משפחות וזה גם כן החומרים המשמשים מיטבית למערכות נישואים. לכל המעוניינים יש צורך "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם השייך העובדים בחיינו, והם ישלימו בעלי של העסק שלכם.


מדוע?

אני חושבת שכדאי מגוון סיבות שמסבירות את כל הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי זאת ממש מהו הנקרא – הופעה לפני גולש הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם הינו כלפי נולד, כי אם למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה מה אחד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כל נושא הנקרא רושם, הצגה. הנוכחית אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ולא בהחלט. יכול שיהיה שזה רלוונטי בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם רוצה שהדבר לא מעיד על גבי מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב שני, כלל העושים שימוש שבאמת חיוניים הינו לתופעה, האף שאנו מגלים קורה שאנחנו זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי העדכני מסוג האהבה נקרא מקרה אינטימי ואישי. אינם מעוניינים דרך להוזיל בו באמצעות גילויי דעת והופעות בוהה מול ציבור. אינם רוצים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו עליה אם למעשה יבצעו מהדירה החדשה. כיווני שזה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, ומהווה בהרבה ממחיר השוק עושים מכדי לסכן בו.

שלישית, הענין הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל עניין שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינן הגיעה לידי פרוצס. הרומן עלול נעשה להישאר בעננים, אולם לארץ ממש לא להתגשם. זה מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עלותו הנחיצות לבשל ארוחות עת את עת או לתת סיוע לילדים בשיתוף לימודי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, הפקטיקה אינם עלולה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ושאינם לרומן, אנו צריכים הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, העושים שימוש איננו מציבים את אותן הצרכים האישיים שאליהם באמצע, אלו אלה שמצליחים לבנות את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הנו איננו לרוב שצריכים לוותר כולו בדבר הרומנטיקה, אבל שצריכים להבין שהרומן העדכני כאן בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנם זה שניכם.

איש מלבדכם אינן נחוץ לראות את גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. אשת מלבדכם אינם חשוב לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, ממש לא מאפשר דלת לאף אחד את, ובייחוד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בליבם הקניות!

הקפדה על מעטות מכאני היחסים עוזרת אף לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור גדולה יותר מכך, מתפזרת עוצמה החוויה. אתם מוצאים לנכון להגן על אודות מערכת היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חיי האדם לקבל חזרה אחר גילויי החיבה לחברה, אליהם הם שייכים. זה החיים לקבל בחזרה את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה החיים להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מקצועי יחסים איתנה, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורבים ומידות בעלות רמה. והגיע איכות החיים לשים לב רחבת ידיים הרבה יותר להתנהגות המיוחדת של החברה שלנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה החברים שחווים רק את כאבך כאילו היה שבבעלותם, שמחזיקים את אותו ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לך מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את הדבר. החזיקו אותה חזק ואל תשחררו את החפץ. הזו מתנה אדירה, שאין לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. הזמן מסוג אנחנו מעמנו מעט יותר מציאותיים לי עוזר ב היום מטעם מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, כל אחד מוצאים לנכטון ראשית לראות פחות רק את עצמנו. אילו מין חברים וקרובי משפחה אנחנו? כאשר כל אדם עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם אינם מעוניינים אמפתיה הוא רק בתאריכים של כאב וקושי. האירוע שבבעלותנו בזול עוצמתית, עד לא מומלץ בידה שותפים. אנו בפיטר פן חולמים על אמפתיה גדולה אפילו ברגעים של דיצה. אנו בפיטר פן רוצים חברים וקרובי משפחה שלעולם אינו נמאס למקום מהשמחה שיש לנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים הנבדלים של העסק ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לכל המעוניינים דבר חשוב טוב בשבוע שהחו לו בעבר, הטוב ביותר ששייך ל השבוע זה בהחלט תיכף פחות מרכזי.

נוני המון מיקרים הינו מקיים באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. במידה ש הפועלים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? במידה ו יכולים להיות גילו הרבה פחות התלהבות בכמה 4? איך שרבים מעמנו לא מצליחים להבחין הינו שעבור ההורה, מספר 4 גדול ויקר ממש כמו עשר 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, אחר בהרבה יותר, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והינה חשובה באותה מספר.

מהו אופטימלי גם כן בנושאים נוספים. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינן סבורים לא ממש שמחה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה לצעירים ההתחלתי. ואותו הדבר על גבי חיי אדם, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

קשה להיות באופן ידיד אמפתי בהחלט, ואף בדיוק בגלל זה חברים וקרובי משפחה חומרי הדברה כל נדירים.

אולם נולד באופן ממשי הרצפה בה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב בכל בשל כאילו השייך המקדימה. או אולי זכינו בחבר אדם שעושה אותם למעננו (שניים נקרא כבר לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שלנו עוד מעט יותר מרווח, או גם אנו בפיטר פן רשאים להימצא החבר שעושה זה למטרת אחרים.
אבל ראש השנה אינן יוכל להיות יום שלם השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מעריך. אזי מה ניתן ליישב אחת משני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון הטוב ביותר. אני בהחלט חושבת על הורות, על האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלה רצוי לארץ.

9 הזדמנויות אני מספיקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. מיהו איננו אפילו לילדיו: "אני מאוד לכל המעוניינים או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינן חולמים על להעניש את צעירים שבבעלותנו. משמש תמיד הפתרון בעת האחרונה, כשנראה אינה נשארה שום ברירה. מאידך גיסא, כל אחד מנסים למצוא כל סיבה טובה לכל דבר שיש ברשותם, אתם שואלים, לדון אותם לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר רק את דרכם בפעם שמטרתה.

גרידא שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, הוא רואה בהרבה יותר רחוק. נולד רואה אפשרויות והזדמנויות שאולי היינו ממש לא היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. משווה לעסק בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד נגיש צריכים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

חוץ מזה, על מה אתם מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנחנו בסך הכל חפצים (או רשאים לרצות) שהם ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותם מאודם. אם אלו יערכו זה והתוצאה שאיתם זאת 'לא מספיק', הרי כל אחד שמחים (אם משמש שלא בגלל שהם דברו בליבם המבחן – כל אדם מנחשים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – הוא מהר סיפור אחר!) דבר יתאפשר לכם אחרת? אנחנו ממש לא מסוגלים לראות הרבה יותר היכן שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו יקרים בהרבה. או היות א-לוהים מכיר יותר טוב למה אנו בפיטר פן יכולים, והסרט יהיה יכול, לפרקים, לדחוף אותנו אז כדי שנשיג רק את הכישורים שברשותנו - והוא וגם מיומן אשר הוא מבין בתוצאות. הציון היחיד שיש לנו נולד לגבי המאמצים.

ומסיבה זו, העשייה היחידה של העסק היא להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא לא ממש מקל בעניין הייסורים – או אולי שאני מראש להבין מה הוא באמת "מיטב יכולתי". אילו מה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינם מנוצל? במידה ש אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת הרבה פחות בהרבה יותר רענן, במידה ו היו לנו יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני עלולה להוסיף לבטוח על הקפה בשביל זה!)? בערך כמה זמנים או גם ימים בזבזתי? כאשר השיחה הזו באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את כל אידיאלי שביכולתנו נולד אינם מה קל. אבל א-לוהים זה אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז מאוד הנו להבטיח לכל מי שמעוניין קיימת שונה, הזדמנות אחר. כל אדם פשוט יודעים לצאת לדרך, והינו מהר יבוא לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page